מדריך לבחירת ברזים מעוצבים למטבח או לשירותים

אם אתם מתכננים לשפץ את הבית ומתכוונים לשפץ גם את המטבח, חדר האמבטיה והשירותים, אתם בטח מתמודדים עם לא מעט החלטות.
אולם, יחד עם זאת (ועם הרצון המובן לדחות את ההתמודדות עם חלק מההחלטות למועד מאוחר יותר) בחירת ברזים מעוצבים למטבח או לשירותים היא דווקא אחת מההחלטות שרצוי לעשות בשלב מוקדם ככל האפשר, על מנת לעזור לכם לקבל תמונה כוללת של הסגנון בו יהיו מעוצבים המטבח, חדר האמבטיה וחדרי השירותים.
למרות, שבאופן טבעי, תחושו כי האדם המתאים לשאלות מסוג זה הוא השרברב או קבלן השיפוצים, כדאי הימנע מכך, מאחר ובעלי מקצוע נוטים להמליץ על ברזים שאיתם יהיה להם קל להתמודד, ולאו דווקא על הברז הנכון והמתאים לכם ביותר.

כיצד בוחרים ברזים מעוצבים למטבח או לשירותים?

ישנם לא מעט סוגי ברזים מעוצבים למטבח או לשירותים, הם נבדלים זה מזה בסגנונם, באופן התקנתם, באופן פעולתם, באורך החיים שלהם, וכן – גם נבדלים זה מזה במחירם.
חשוב לדעת, שגם אם, ככלל, יש קורלציה בין האיכות למחיר, לא תמיד זה כך, ולעיתים קרובות, ניתן למצוא ברזים מעוצבים למטבח או לשירותים שהם מעוצבים ואיכותיים, אבל מחירם, לא בהכרח גבוה ממחירם של הברזים אחרים.
לכן, טרם ההחלטה, רצוי לבקר באולמות תצוגה, לראות, להשוות ולברר, ורק לאחר שכל הנתונים בידיכם, להחליט על הברזים המתאימים לכם.

אחת מהדרכים הטובות ביותר להגיע להחלטה, כי למצוא חברה משווקת המייצגת כמה שיותר יצרנים מהארץ ומחו"ל, למשל, קונדוס לסחר.
חברה אשר במחסניה, מגוון רחב של מעל ל-16,000 מוצרים, היא משתפת פעולה עם כ-50 ספקים מהארץ ומחו"ל, ופעילה בתחום האינסטלציה והסניטציה כבר משנות השמונים של המאה הקודמת. 

קראו גם מוצרי אינסטלציה – למה חשוב לבחור מוצרי אינסטלציה איכותיים בלבד >>

דילוג לתוכן